Det gör du enklast här på hemsidan. Har du speciella önskemål eller frågor är du välkommen att kontakta din butik >
Avboka tiden genom att klicka på länken i det bekräftelsemail du fick efter att du gjort din bokning. Därefter kan du boka en ny tid.
Vi samarbetar med Walley (Collector Bank) för betalning av glasögonprenumeration. Kontakta dem i första hand vid frågor om betalning och fakturering.
Om du inte hittar svar på dina frågor här är du välkommen att i första hand kontakta din butik.
Välkommen att kontakta oss - klicka på den rosa symbolen i högre nedre hörnet för att komma i kontakt med oss. Vi svarar på ditt meddelande så snabbt vi kan, vanligtvis får du svar inom 48 timmar (gäller vardagar). Är ditt ärende brådskande ber vi dig ringa direkt till din butik.
Smarteyes visselblåsarfunktion är en del av vårt förebyggande arbete mot missförhållanden. Om du misstänker korruption eller allvarliga oegentligheter inom Smarteyes kan du anmäla det här. Om du istället vill framföra klagomål så är du välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Synoptik Sweden AB
Orgnr 556607-7904
Jan Stenbecks Torg 17
164 40 Kista
© Smarteyes 2024